One step at a time.

I’m totally amazed. In just the little time since I decided to take the chance of failure and go to The Interview, everything have changed. And at the same time, everything is exactly the same. Such a strange thing. Love it!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to One step at a time.

  1. Carina says:

    Hellu!

    Skjønner at du venter fælt nå altså. Dritspennende. Selv fikk jeg ikke sove så veldig den nattan, men det kan være greit å være uthvilt, for det blir en lang dag med mye venting og ting du burde følge godt med på. Så kan det kanskje være greit å komme litt i kontakt med folk så det blir lettere å finne frem dit du skal, både i Oslo og hvilke rom det skjer noe på i selve bygget. Tro meg – det er så utrolig mye enklere å komme i kontakt med folk der enn det er ellers! Der er alle i samme båt, og tenker sikkert akkurat det samme som deg :)

    Krysser fingra for deg!

  2. Carina says:

    Null stress :)

    Hm… Det husker jeg ikke helt. Dere får forskjellige tider dere skal opp på intervju, og noen får tidligere enn andre. Etter intervjuet trur jeg du kunne dra hjem igjen, hvis jeg husker riktig, men det kommer an på når du skal opp :)

  3. charlotte says:

    Har skjønt at du også har søkt deg til disney world nå i høst, og skal på intervju i oktober? Jeg og skal :) Er kjempe nervøs, for jeg har ikke fått vite noen ting om hvor intervjuet skal være, klokke slett eller noe. Har du fått en mail om info om intervjuet? :)

Leave a Reply

